12 листопада в експертному клубі Чиста політика відбулося обговорення питань щодо чергових місцевих виборів. Запрошені експерти - керівники громадських організації та представники міської ради розповіли, що піар – кампанія, яку проводять місцеві кандидати у владу, розпочалася занадто рано і діє періодично. На це вплинули президентські перегони, які завадили місцевим партіям займатися підготовкою своїх власних перегонів.
На думку Ірини Соломахи, начальника відділу зв’язків з громадськістю чернігівської міської ради, складна фінансова ситуація в країни призвела до того, що політичні лідери скоріше за все будуть діяти найдешевшими методами завоювання свого виборця – „чорний піар” та через засоби масової інформації. Кризова ситуація в країні вплине і на те, що люди обиратимуть свого кандидата вимірюючи кількість „пакетів з їжею”, які вони нададуть. Проте нічого окрім порожніх обіцянок громада не отримає.
„Люди голосуватимуть не за „лице”, а за „бренд”, - погодився з пані Іриною Олег Купрієнко, адвокат та експерт з юридичних питань. Він зазначив, що громадські об’єднання взагалі не повинні йти у владу, адже тому вони і громадські, щоб вирішувати вузькі кола питань, а не займатися політикою.
Після того, як країна обере свого Президента, чернігівці обиратимуть свого керівника. Як саме відбуватимуться вибори, за відкритими списками чи мажоритарно, поки що невідомо. Але всі експерти погодилися, що людина яка прийде до влади, повинна бути в першу чергу професійним політиком, а вже потім фахівцем в своїй вузькій спеціалізації. Інакше влада буде працювати для себе, а народ – для себе.
Немає коментарів:
Дописати коментар