пʼятниця, 13 листопада 2009 р.

Чорний піар насувається на Чернігів

Чорний піар, «дешеві» піар-заходи та роздача «продуктових пакетів» можуть стати, внаслідок складної фінансової ситуації у країні, основними елементами передвиборчих проектів при підготовці до виборів у Чернігівську міську раду. Про це в експертному клубі «Чиста політика» заявила начальник відділу зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради Ірина Соломаха.

«Сьогодні місцеві вибори будуть мати декілька основних проблем, – прогнозує начальник відділу зв’язків із громадськістю Чернігівської міської ради Ірина Соломаха. – По-перше, президентські вибори стали на заваді нормальній спокійній розвернутій роботі місцевих штабів, які будуть працювати на місцевих виборах. Чому? Всі партії, особливо ті, що мають реальних кандидатів, повністю зайняті агітацією за них у президентських перегонах.»

Складна фінансова ситуація у країні, на думку пані Соломахи, змусить більшість спонсорів передвиборчої кампанії до міської ради переглянути свої витрати. Виходячи з цього, клас передвиборчих проектів може значно понизитися.

«Великою проблемою є фінансова ситуація у державі, яка віддзеркалилася й на виборах, – говорить Ірина Соломаха. – Ті справжні спонсори, які фінансують або допомагають фінансувати тих чи інших лідерів, будуть «знекровлені» президентськими перегонами. Звісно ж вони не зникнуть, але будуть зовсім по-іншому розподіляти свою фінансову підтримку на місцевих виборах.»

Пані Ірина вважає так званий «чорний PR» найдешевшим засобом.

«Тим самим, питання, якими будуть агітаційні передвиборчі проекти, змінює позицію класу. Завжди найдешевші – це чорний піар на місцевому рівні, дешевий фінансовий захід, що розпарюється у ЗМІ, а також система продуктових пакетів, яка з’явиться у нашому регіоні і буде впливати на голоси, оскільки економічна криза досить сильно відображається на житті людей», - підкреслила І.Соломаха.

Ігор Стах, фото: Віктор Кошмал, "Високий Вал"

Немає коментарів:

Дописати коментар