пʼятницю, 28 листопада 2014 р.

Попереду ще багато важливих справ...



Друзі!


Інформація для тих, хто ще не в курсі. Від сьогодні я на постійній основі працюю помічником народного депутата України Олександра Черненка. 


Дякую всім, з ким до недавнього довелося працювати мені у якості начальника відділу зв`язків з громадськістю Чернігівської міської ради. За вісім років моєї роботі на цій посаді було зроблено немало добрих справ, і я у цьому щиро переконана. Звичайно не все вдалося зробити, як того хотілося... Сподіваюся, що моєму наступнику у цьому плані буде значно легше і він отримає можливість зробити більше і краще за мене. Хто б це не був, я бажаю йому удачі…


Разом з тим, хочу запевнити усіх своїх друзів і партнерів, що всі проекти, над якими останнім часом ми працювали, обов`язково будуть продовжені. Попереду ще багато важливих справ...

Немає коментарів:

Дописати коментар